בלוג

עיצוב קירות בית ספר

עיצוב מרחבי לימוד

בית הספר הוא המקום בו ילדיכם מגיעים על מנת לרכוש ידע חיוני שיסייע להם להתקדם בחייהם. ישנן דרכים רבות המסייעות לילד ללמוד ולקלוט את המידע בצורה טובה, חלקן קשורות בשיטות לימוד שונות וחלקן קשורות גם בעיצוב הכיתה ובית הספר. בהקשר של עיצוב הכיתה, בעזרת הדבקת מדבקות קיר מתאימות, תוכל כל כיתה להפוך מעוד מרחב למידה סטנדרטי, למרחב למידה המעורר מוטיבציה בילדים ומשרה אווירה נעימה.

עיצוב סביבה לימודית – טיפים

להלן כמה טיפים לעיצוב סביבה לימודית:

  • פרוזדורים מעוצבים למניעת אלימות – ניתן לעצב את קירות הפרוזדורים והמסדרונות
  • במסרים למניעת אלימות ועידוד לשיתוף, תמונות משפטים וחלקי סיפורים.
  • חדרי שירותים מעוצבים – בתי ספר רבים משקיעים בחדרי השירותים ומנסים להקנות להם מראה נקי מסודר וחשוב, שמירה על הגינה חשובה תמיד, לכן כאשר חדר השירותים מושקע גם התלמיד יקפיד לנקות ולשמור אחריו יותר.
  • פינות משחקים מעוצבות – ניתן לעצב פינות משחקים בבתי ספר הכוללות משחקים שונים כמו דמקה, סולמות וחבלים, שחמט, איקס עיגול פינות המשחק מרכזות מספר תלמידים המחברות ומקשרות בן התלמידים ויוצרות חברויות חדשות גם מכיתות שונות.

כיתות לימוד מעוצבות במדבקות – יתרונות

מדבקות קיר הן פתרון עיצובי אידיאלי לכיתות לימוד ומרחבי למידה שונים. הנה כמה מהיתרונות שמקנה עיצוב כיתת לימוד בעזרת מדבקות קיר:

  • ניתן לשנות בקלות – הדבקת מדבקות על קירות כיתת הלימוד, מאפשרת חידוש ושינוי לעיתים תכופות. כך, ניתן לשנות ולחדש את המפשטים שבחרתם שיעטרו את הכיתה לאחרים וכך להביא למצב שבו התלמידים לא יתרגלו וייעשו אדישים למשפטים ולמסרים שהם מעבירים
  • עיצוב חומר לימודי – כאשר התלמיד נחשף במשך כל שעות היום לתוכן מעוצב המותקן על הקיר כמו לוח הכפל, אותיות א’, ב’, שמות ראשי ממשלה, שמות נשיאים, נוסחות מתמטיות וחומר לימודי נוסף הסיכוי שהחומר ייקלט במוחו גדול מאוד.
  • משפטי מוטיבציהניתן לעודד את מוטיבציית הילדים ללמידה בעזרת משפטי מוטיבציה. כמו כן, בכיתות נמוכות יותר, שעדיין לומדים לקרוא, ניתן לסייע בלמידת האותיות בעזרת הדבקת אותיות הא’ ב’ על קירות הכיתה
  • משפטים באנגליתהשפה האנגלית נלמדת ברוב בתי הספר כבר מכיתות בית הספר היסודי. דרך יצירתית לסייע לילדים ללמוד את צורות האותיות ולעודד אותם לקרוא באנגלית, היא הדבקת משפטים שונים באנגלית. 
  • מדבקות מחיקות ישנן מדבקות מיוחדות שעל גבן ניתן לצייר או לכתוב בעזרת טוש או גיר. מדבקות אלו יכולות להפוך כל רהיט או קיר שבכיתות הלימוד ללוח שאותו התלמידים יוכלו לנצל לטובת הלימודים שלהם
  • עיצוב הקירות והארונות יחד – הדבקת מדבקות קיר על ארונות משדרגת משמעותית את עיצוב הארון והופכת אותו פריט מוביל בעיצוב הכיתה. כך תוכלו לעצב מחדש ארונות רגילים כארונות לחדרי לימוד, בעזרת הדבקת מדבקות או לרענן מראה של ארון סטנדרטי. על הארון תוכלו להדביק מדבקות קטנות רבות או מדבקה אחת גדולה. מדבקות קיר מודבקות היום גם ספריות ושאר רהיטי עץ.
  • מדבקות להסתרת פגמים – את התוצאות הטובות ביותר תקבלו כאשר תדביקו את המדבקות על גבי קיר חלק ונקי. אך במצבים בהם אין אפשרות לצבוע את הקיר המדבקות תוכלנה בהחלט להסתיר כתמים, חורים ושאר פגמים. 

עיצוב מרחבי למידה – סטיקאיט

אנו בסטודיו סטיקאיט, מתמחים בעיצוב ואספקת טפטים ומדבקות, לעיצוב משטחים שונים כמו חלונות זכוכית, דלתות בית, אריחים או קירות המשרד. אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של מדבקות בעצובים שונים כמו אותיות בעברית או באנגלית, שיחדירו מוטיבציה בתלמידים ויסייעו להם ללמוד בצורה יצירתית. כמו כן, אצלנו תוכלו לרכוש מדבקות מחיקות איכותיות שיהפכו כל משטח ללוח לימודים איכותי.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

מייל – info@stickit2wall.co.il

טלפון – 03-6700640

מדבקת קיר אנחנו לא צריכים קסם