קצת עלינו

ועל המותג שלנו

החנות האינטרנטית שלנו הוקמה בשנת 2011 מתוך תשוקה

סטודיו סטיקאיט- עיצוב במדבקות קיר, טפטים ושילוט לשוק העסקי ולשוק הפרטי

סטודיו סטיקאיט הוא סטודיו לעיצוב חללים, קירות וחלונות לשוק הפרטי ולשוק העסקי, המתמחה בהדפסה על מגוון חומרים. סטודיו  סטיקאיט שם לו למטרה להציע לכם הצרכנים מחירים הוגנים ותחרותיים מתוך הבנה שלא חייבים לשלם המון כסף על עיצוב. אנו מייצרים מדבקות קיר איכותיות לגני ילדים, מדבקות קיר לעסקים, מדבקות קיר לרחבי העסק והבית, מדבקות קיר לחדר ילדים ,מדבקות קיר בעיצוב אישי ועוד.

האתר שלנו קם מתוך צורך שזוהה אצל הצרכנים לעיצוב הבית, חדרי הילדים, חדרי האירוח, הפינה בסלון ואפילו המשרד. בעבר הצרכן היה חושב פעמיים אם לבצע שינוי שכן שינוי שכזה גרר לרוב הוצאות מיותרות וביצועים סופיים די בינוניים. השינוי לרוב היה כל כך יקר שהוא לא השתנה במשך כמה שנים ולא התעדכן עם העיצובים החדשניים.

המטרה שלנו כסטודיו מוביל היא לאפשר לכם לעצב את סביבת המגורים או סביבת העבודה במינימום תקציב תוך שימת דגש על עיצובים עדכניים, מדבקות איכותיות שניתנות להסרה ללא השארת סימנים והחלפת העיצוב בתוך כשנתיים ללא כאבים מיותרים בכיס.

עיצוב הבית כבר לא חייב להיות יקר כפי שהיה בעבר. מספיק להדביק מדבקת קיר בבית ולגלות עולם חדש של עיצוב. ניתן לשלב בין מדבקות שונות בכדי לקבל עיצוב ייחודי על פי טעמכם ועל סמך היצירתיות שלכם.

אנו בסטודיו סטיקאיט מחויבים להעניק לכם חווית קניה מושלמת, שרות מעולה, איכות מצוינת ובמחיר הוגנים ושווים לכל נפש.

נשמח לשמוע מכם ותהנו מהעיצוב החדש 🙂

כל הזכויות שמורות לסטודיו סטיקאיט 2022

DEVELOPED BY STUDIO STICKIT @ 2022

אנחנו בוחנים כל פרויקט משלב החלום לשלב הביצוע

2011
שנת הקמה
10000
לקוחות מרוצים
1500
עסקים שבחרו בנו
12000
סוגי מדבקות וטפטים באתר
7
חברי צוות
750
פרויקטים שהושלמו