בלוג

עיצוב העסק לבד? כן!

בעולם העסקים המודרני, העסק אינו רק מקום עבודה, אלא גם בית שנכנסים אליו בקביעות. עיצוב העסק יכול לשפר לא רק את האסתטיקה של המקום, אלא גם את התחושה והאווירה בו.
קבלו מאיתנו חמישה טיפים ייחודיים לעיצוב המשרד

1.שלבו צבעים המאפיינים את העסק
לחדרי מנהלים וחדרי פגישות, בחרו בצבעים המקוריים המשקפים את העסק, שימוש בצבעי לוגו המותג שלכם, שלבו דוגמאות יצירתיות שיכולות ליצור אטמוספירה מרעננת.

2.הוסיפו מדבקות עם לוגו העסק
לא חייב להגזים עם שלטים, אורות ומיצגים, הוסיפו את לוגו החברה במקומות החשובים, השתמשו במדבקות לדלתות זכוכית, קיר הכניסה לעסק, מאחורי השולחן במשרד, ובכל מקום בו תרצו לתת דגש על זהות החברה. המדבקות הן דרך יעילה ליצור קשר בין העסק לבין הסביבה, ללא צורך בבלאגן. 

3.מדבקות דמוי חלביות
רוב המשרדים בימינו רוויים בזכוכיות, ניתן להשתמש במדבקות המדמות זכוכית חלבית לצורך פרטיות, הן לעובדים והן ללקוחות או המבקרים במשרד. ניתן לשמור על הקו הנקי והיפה של המדבקה שהיא חלקה ולמי שבאמת רוצה לתת דגש על זהות החברה ניתן גם להדפיס עליהן הבאתם – משפטי השראה והעצמה, לוגו החברה, “סלוגן” או מוטו החברה,  אלמנטים וצבעים שמדברים את שפת העסק שלך. זכוכית היא כלי נהדר המשרת גם את העסק וגם את המשתמשים בו.

4.שדרוג החלל האישי
לחדרי עבודה ומשרדים אישיים בחרו טפטים עם הדפסים שונים, תשומת לב קטנה לכך שכל עובד הוא שונה ולכל אחד סביבה משלו, הטפט לא חייב להיות צבעוני או צעקני, אך הבדל צבע קטן בין חדר לחדר יעבדו על תחושת הנוחות, השייכות והייחודיות. 


5.מיהו העסק?
הטיפ החשוב ביותר, לפני שמתחילים לעצב, עצרו, חשבו, מיהו העסק? מהי המטרה שלו? איזה דגש אני צריך לשים בעיצוב על מנת להעביר את המסר שלו? צריך לשים לב האם מתכננים סביבה מותאמת לעובדים? או אולי אזור המתנה ללקוחות? כל עסק הוא עולם ומלואו ולכן כל אחד צריך את העיצוב שלו.

עם תכנון מראש, בשילוב נכון של כל הכלים וחומרי הגלם, אנחנו מגיעים לסביבה נעימה, שמתאימה לשירותינו ולאופי שלנו ושל העסק.