כללי

מדריך לשימוש נכון ברולאפ

מדריך לשימוש נכון ברולאפ

רול-אפ, הידוע גם כבאנר נפתח, הוא כלי שיווק מגוון המשמש בדרך כלל לאירועי קידום מכירות, תערוכות ותערוכות קמעונאיות. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד להשתמש ביעילות ברול-אפ, כולל כיצד לפתוח ולסגור אותו לפי דרישה:

  1. הנח את המארז שטוח על הקרקע או על משטח יציב. פתח את תיק הנשיאה.
  2. משוך בזהירות את הבאנר מהמארז, וודא שלא תפגע או תקרע את החומר.
  3. רוב הרול-אפ מגיעים עם מנגנון בסיס נשלף. כדי להגדיר את הבסיס, אתר את שתי הרגליים המחוברות לתחתית הבאנר וסובב אותן עד שהן מאונכות לגוף הבאנר. זה יוצר בסיס יציב עבור הבאנר לעמוד זקוף.
  4. בתוך בסיס הרולאפ יש בדרך כלל מוט טלסקופי. האריכו את המוט לכל אורכו ונעלו אותו במקומו באמצעות מנגנון הנעילה המצורף מה שאומר שיש להכניס את המוטות אחד לשני עד ליצירת מוט אחד ארוך.
  5. לאחר שהמוט מורחב, חברו את החלק העליון של הבאנר אל המוט אתם אמורים לראות מעין וו. ייתכן שבחלק העליון של הבאנר יש קליפס או פס דבק שתוכנן במיוחד למטרה זו. ודא שהכרזה מחוברת היטב למוט.
  6. כשהבאנר מחובר למוט, הרם בעדינות את המוט כלפי מעלה עד שהבאנר נפרש במלואו. הבאנר צריך להתגלגל בצורה חלקה מהבסיס כאשר אתם מרימים את המוט.
  7. לאחר שהבאנר מורחב במלואו, ניתן להתאים את הגובה והזווית למיקום הרצוי. ודאו שהבאנר ישר וגלוי לקהל היעד שלכם.

8.כדי לסגור את הרול-אפ, הפכו את התהליך. הורידו את הכרזה על ידי דחיפה בעדינות של המוט כלפי מטה עד שהוא נסוג לגמרי לתוך הבסיס. נתקו בזהירות את הבאנר מהמוט וגלגלו אותו בחזרה לבסיס, וודאו שהוא מאוחסן בצורה מסודרת לשימוש עתידי.

על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הללו, תוכלו להגדיר ולהשתמש ברול-אפ ביעילות לצרכי השיווק שלך, ולהבטיח נראות והשפעה מקסימלית באירועים ופעילויות קידום מכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *