בלוג

מדבקה חלבית למרפסת

כמה עולה מדבקה חלבית למרפסת ואיפה אפשר להשיג אחת?

מדבקות למרפסת הן הדרך הקלה, הזולה והמדליקה ביותר ליהנות מהמרחב הפתוח של מרפסת מבלי להפקיר את הפרטיות של השוהים בה, לחלוטין. הפתרון העדכני שסוחף את עולם עיצוב הפנים מאפשר לעצב את המרפסת בקלות יתרה במגוון אינסופי של אפשרויות ובתקציב צנוע להפליא. מדבקות לזכוכית מרפסת מאפשרות לשמור על עיצוב פנימי ברמה הגבוהה ביותר, כשבנוסף לכך היכולת לחדש, לגוון ולשנות את העיצוב היא רבה ונגישה וכך גם העלויות. בנוסף ליתרון העיצוב, מדבקות חלון מרפסת מאפשרות לקבל את הפרטיות הכה נחוצה בלי להרכיב שום תוספת או בכלל להפעיל כל מאמץ.

את המדבקה ניתן לבחור בסגנון קלאסי בגוון חלבי או לחלופין ניתן להתפרע עם שפע של עיצובים וסגנונות שונים ולהעניק למרחב מראה ייחודי ויוצא דופן. המדבקות מותאמות לייעוד שלהן, וככאלה עשויות בטכנולוגיה וחומרי גלם שמאפשרים לה לעמוד בתנאי הסביבה המשתנים ולמלא את ייעודה תוך שמירה על מראה חדש גם בטווח הארוך. 

בחירה קלה לתוצאה מרהיבה

להזמין מדבקה למרפסת זה קל. באתר תמצאו את מיטב העיצובים והסגנונות ובהתאם לגודל המדבקה תוכלו להזמין את כמות הפריטים הנחוצה לכסות את השטח הנדרש. החלק הקשה הוא לבחור את הסגנון כי חוץ מהמדבקה החלבית יש עוד עולם שלם של עיצובים מרהיבים לבחור מהם. ואכן הבחירה יכולה להיות קשה, אבל היישום כמעט מידי.

הסגנון הקלאסי- מדבקות זכוכית חלבית

יעודן המקורי והמרכזי של מדבקות החיפוי הוא בעיקר עיצובי, אבל לא מן הנמנע שגם שימושים מעשיים יהוו חלק מהמכלול העשיר של מדבקות החיפוי. כך נולדה מדבקה חלבית למרפסת שבמהותה מהווה חוצץ נעים ורך שמאפשר פרטיות וגידור אטום, מאידך הינה בעלת ממד עיצובי משמעותי שנותן טון ומעשיר את המרחב בארומה יוקרתית ומעודנת יותר. 

מדבקות חלביות לזכוכית היא הבחירה הקלאסית שמעניקה את המענה המושלם ומהווה את הבסיס האופטימלי לכל סגנון קיים. מדבקות חלביות מהוות בסיס עיצובי כשלעצמן שיכולות להיות בפני עצמן ולספק עיצוב בקו נקי ואסתטי, ויכולות להוות מצע למגוון של שילובים, גיוונים וסגנונות שונים.

הזכות לגוון ולשמור על השיק

המרפסת היא חלל אינטגראלי ובלתי נפרד מהבית. לאחר תקופה קצרה שבה המרפסות המיתולוגיות של ישראל הוסבו לחללים סגורים, שבו וחזרו המרפסות לתפקודן המקורי ופתוח. אין ספק שלמרפסת הפתוחה יתרון אדיר, בפרט באקלים הישראלי, וגם כשמדובר על הקומות הגובות, למרחב הפתוח שנפרס מתוך הבית ומאפשר לשלב את הפנים יחד עם החוץ הוא הדובדבן של קצפת הנדל”ן הישראלי. יחד עם זאת גם לסגירה של מרפסות יש יתרונות ולמרות שוויתרנו על הסגירות באופן כללי, היתרונות שלהן לא נעלמו. 

בזכות המאפיינים הייחודיים של המרפסת ולצד המאפיינים הייחודיים שלנו ניכר שאנחנו מנצלים את המרפסות שלנו עד תום ונהנים מכל רגע. מטבע הדברים, המראה של הסביבה והעיצוב שלה מהווים השפעה מכרעת על ההוויה והחוויה במרחב. אי לכך, ככל שאנחנו מבלים זמן רב יותר במרפסת, כך ראוי שנשקיע בה יותר, וגם ההפך הוא הנכון. ככל שהמרפסת תהיה מותאמת, נוחה ונעימה יותר עבורנו כך היא תהפוך נגישה ושימושית יותר, באופן משמעותי. זכוכית חלבית למרפסת היא בהחלט המקום להתחיל בו כדי להפוך את המרפסת לחלומית. 

לצד הדגם החלבי ניתן למצוא מגוון אדיר של דגמים, גזרות וסגנונות נוספים כך שניתן לשלב עיצוב מרהיב, שיקי וייחודי שיעניק למרחב מראה ייחודי ויוצא דופן.

מדבקה חלבית לזכוכית מחיר ופרטים נוספים

מדבקה חלבית לחלון זכוכית מחיר נקבע בהתאם לגודל המדבקה הנדרשת, כלומר בהתאם לגודל המרפסת שאותה תרצו לחפות. היתרון המשמעותי של מדבקה לחלון או לקיר הוא בעלות האטרקטיבית שלה, ביחס לתמורה האדירה שאותה היא מעניקה. התוצאה היא שהעלות הסופית עומדת על כמה מאות שקלים בממוצע לכל יחידת מידה. העלות הסופית כוללת את משלוח המדבקה, כאשר ניתן ליהנות גם משירותי הדבקה כך שלא תצטרכו לעשות דבר.

איך זה עובד?

להתחדש במדבקה מעוצבת או חלבית לזכוכיות המרפסת או זכוכיות אחרות במרחב זה פשוט וקל. באתר ניתן להנות ממגוון רחב של סגנונות ועיצובים שונים, להתרשם, לקבל השראה ולבחור את העיצוב שקוסם לכם במיוחד. לצד העיצוב ניתן לראות גם את העלות של העיצוב הנבחר, כך שכל המידע הנחוץ נגיש וזמין.

לאחר הבחירה ניתן לבצע את הרכישה באתר מאובטח ובטיחותי ואף לקבל משלוח חינמי ברכישה מעל סכום מסוים. המדבקות עמידות ברמת האיכות הגבוהה ביותר כך שהן מתאימות גם לסביבה רטובה וגם לסביבה חמה.לבחירה והזמנה של המדבקה החדשה שלכם לחצו כאן והמרפסת שחלמתם עליה תתחיל להתהוות או צרו עמנו קשר בטלפון מס’ 03-6700640 או באי מייל info@stickit2wall.co.il