בלוג

כל מה שצריך זה – קיר אחד!

בין אם בבית או במשרד, כל מה שאנחנו צריכים בשביל לשדרג את הסביבה שלנו זה קיר, אחד.
לעיצוב הקיר יש השפעה ישירה על האסתטיקה והתחושה הכללית של המרחב.
קבלו מאיתנו כמה דגשים לעיצוב הקיר

1.יצירת אווירה
עיצוב הקיר יכול ליצור אווירה ייחודית ותחושה שונה בכל חלל. בחירת צבעים, אומנות ומדבקות קיר יכולים להשפיע ישירות על התחושות של המרחב, חפשו את הצבע שמעביר את התחושות שלכם, או אולי משפט השראה שמסמל בדיוק אתכם? מדבקת קיר גדולה? השתמשו בקיר שיספר את הסיפור.

2.אישיות הקיר
עיצוב הקיר מהווה דרך מצוינת להביע זהות אישית וסגנון ייחודי. כל אדם יכול לבחור חומרים ועיצובים המתאימים לטעמו האישי ולהפוך את המרחב לפרטי ומיוחד. כאשר יסתכלו על הקיר יראו אתכם או את העסק שלכם וידעו לקשר מיד.

3.שינוי תחושת גודל
בחירת טכניקת עיצוב נכונה יכולה לשנות את תחושת הגודל של החלל. שימוש במדבקות קיר עם דוגמאות מרובות גורמות לעניין בקיר, הקיר המעוצב נראה פתאום גדול יותר, כקנבס ענק שניתן לעצב בידכם. השתמשו במדבקות כדי לשנות את תחושת הקיר במרחב בו הוא נמצא, לגובה ולרוחב.

4.שילוב עם הריהוט והאביזרים
עיצוב הקיר יכול לשרת כגשר בין ריהוט ואביזרים בצבעים בולטים לבין הסביבה בהם הם נמצאים. השתמשו במדבקות או טפטים התואמים את השפה של הרהיטים שלכם, גם אם מדובר בצבע בולט, ניתן לקשר בין כל האלמנטים אפילו בנקודת צבע אחת של מדבקה קטנה על הקיר וכבר כל האווירה משתנה.

5.יצירת נקודת מוקד ועניין 
קיר אחד הוא פתרון נפלא למי שמחפש את אפקט ה”וואו” בלי להשתולל יותר מדי בעיצוב ועם התקציב.
שימוש בטפט מעניין או פריסת מדבקות קיר בשילוב צבעים מרעננים וזהו המקום שהעין נמשכת אליו קיים. קיר אחד שמכניס יצירתיות וייחודיות למרחב.

אז.. יש לכם קיר אחד?

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם חיים ונושמים עיצוב, מלאו את הפרטים למטה ותישארו מעודכנים בטרנדים החמים!