בלוג

טפטים בהזמנה אישית

כל מה שצריך לדעת על הדפסת טפטים בעיצוב אישי- פנו להצעת מחיר

חיפוי קירות הוא לא טריק חדש, ולמעשה מדובר על מסורת ארוכה בשנים שמהווה חלק משמעותי מעיצוב הפנים ונושאת עמה ערך מוסף רב ומשמעותי. מגוון האפשרויות לחיפוי קיר הן די רבות ומגוונות, אלא שרובן המוחלט דורש עבודת התקנה משמעותית, תחזוקה ועלויות בלתי מבוטלות עד שהגיע הטפט. בין אם מדובר על שטיחים או קורות עץ, אריחים או אפילו צביעה כולם דורשים פרויקט משמעותי והוצאה כלכלית בלתי מבוטלת.

יחד עם זאת לחיפוי במרחב יש עוצמות מדהימות. הוא עוטף ומייצר חמימות, הוא מוסיף חן ומשדרג את המרחב מבחינה אסתטית, יש לו תפקיד עיצובי מובהק ומשמעותי והוא הרבה פעמים גם סימבולי. כל אלה נכונים לגבי כל סוגי החיפויים והם נכונים שבעתיים לגבי הטפט ומדבקות הקיר למיניהן.

התגלגלותו של טפט 

הוא כיכב אי שם במאה הקודמת ובזכות היתרונות הרבים שלו, עושה היום קאמבק עם טוויסט. בשונה מהמראה האחיד שקיבלו כל הדירות של פעם בזכות הטפטים שחזרו על עצמם, לרבות תהליך ההתבלות האופייני- הטפט של היום, אולי יותר מכל דבר אחר הוא חותמת אישית. בשנים האחרונות בפרט אנחנו רואים חזרה משמעותית של הטפט למרחב הפרטי, העסקי והציבורי. היתרונות שלו הפכו אותו ליעד אטרקטיבי לפיתוח והטכנולוגיה העדכנית מאפשרת גיוון ועמידות. שני אלה פותרים את בעיית הסטנדרטיזציה וכן גם את בעיית הבלייה ומעניקים פתרון יוצא מן הכלל שמספק איכות, עיצוב וגמישות ויזואלית אופטימלית במחיר שהוא מגוחך ביחס לאפשרויות האחרות שקיימות. יתרה מכך, גם דרישות הייצור, ההתקנה, התחזוקה והחידוש פחותות לעין שעור ביחס לאלטרנטיבות- מה שהופך את הטפט לבחירה המועדפת על כל כך הרבה אנשים.

בין אם הוא מחפה את הדלת, הקיר, הזכוכית או כל משטח אחר הטפט האיכותי המודרני מתאפיין בשני מאפיינים מרכזיים. הראשון הוא איכות החומר, והשני הוא העיצוב.  בנוסף, ובתוך מבחר האפשרויות הענק של עיצובים וסגנונות שונים עומדת האפשרות של טפט אישי או במילים אחרות הדפסת טפטים בהזמנה אישית ובהתאם לבחירת הלקוח.

לשדרג את המרחב בלי לבזבז כסף

למראה המרחב והעיצוב שלו יש השפעה מוכחת על מצב הרוח, על היעילות ולמעשה על כל היבט של חיינו. יתרה מכך, המרחב המיידי שלנו מהווה את התפאורה המרכזית של חיינו ואת הקנבס הזמין ביותר להבעה עצמית. בעיצוב הפנים של הבית או המשרד משתקפת רוחם של האנשים ששוהים בין כותלי מרחבים אלו. המרפסת מהווה את החדר האינטימי של רוב האנשים ואלו מעצבים אותו ככזה. תוך מתן ביטוי אישי מלא ובלתי מתפשר.

מדבקות וטפטים מהווים אלמנט מרכזי בביטוי אישי משום שמעבר לפונקציה העיצובית שלהם, הם מאפשרים הרבה מאד מעוף. בשונה מפריטים ספורדיים שלרוב מייצגים את הבחירה של הביטוי האישי, חיפוי של משטח שלם מאפשר לאמירה הרבה יותר מקום.

על הקיר, על הרצפה, על המקרר, על החלון, על הארון, על המרפסת או בכל מקום שאפשר לחשוב עליו- הדבקה של מדבקת קיר או טפט תחולל מהפכה עיצובית מקסימלית במינימום תקציב ומאמץ. אין ספק שמדובר על בחירה מבריקה שמאפשרת להחיות כל מרחב שהוא, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על טפט בהתאמה אישית ובעיצוב שנחבר, הותאם או אפילו עוצב באופן עצמאי.

מדבקות קיר בהתאמה אישית – איך זה עובד?

לצד המבחר הקיים של טפטים, מדבקות וחיפויים שונים בעיצוב קיים ניתן להזמין גם טפטים בהזמנה אישית . טפט בעיצוב אישי כשמו כן הוא טפט, או מדבקה, בעיצוב שהוא לחלוטין מותאם לטעמו הפרטי של הלקוח. 
טפטים בהתאמה אישית אפשר לבסס על עיצוב או תמונה שכבר קיימת ברשותך ולבצע עליה את ההתאמות הנחוצות על מנת להדפיס טפט תמונה בהזמנה אישית ובהתאמה מלאה לצרכים הפרטיים. במקביל, טפט שמיוצר בהתאמה אישית יכול להיות מבוסס על עיצוב שטרם הוגדר ולטובת טפט לקיר בעיצוב אישי ניתן לרתום את משאבי הסטודיו על מנת לסייע בתהליך הפקתו של העיצוב שמותאם אישית. טפט בעיצוב אישי מחיר נקבע בהתאם להיקף הפקת העיצוב שנדרשה וכמובן בהתאם לגודל הסופי המבוקש. יחד עם זאת ועם כל המשאבים הנחוצים להתאמה אישית העלות עדיין תהיה נמוכה בהרבה מכל השקעה אחרת בעיצוב הפנים.

לאחר השלמת תהליך העיצוב או העלאה והתאמה של התמונה שבה יעשה השימוש לטובת הטפט החדש, תהליך הייצור יכנס לפועל ותוך זמן קצר מאד הטפט המושלם והייחודי יהיה מוכן ויגיע אל מעוז חפצו. על מנת לקבל מידע נוסף והדרכה מעמיקה יותר על תהליך ההפקה מומלץ ליצור עמנו קשר בטלפון מספר 03-6700640 או באמצעות הדואר האלקטרוני info@stickit2wall.co.il